Bravehaert - Reisverslag uit Glasgow, Verenigd Koninkrijk van Marij Schielke - WaarBenJij.nu Bravehaert - Reisverslag uit Glasgow, Verenigd Koninkrijk van Marij Schielke - WaarBenJij.nu

Door: Marij

Blijf op de hoogte en volg Marij

22 Mei 2016 | Verenigd Koninkrijk, Glasgow

Hallo mensen.
We zijn al weer een paar dagen verder. Probeer jullie een korte samenvatting van onze reis tot nu toe te geven.
Nadat we met de boot van Calais naar Dover gingen en na nog heel wat kilometers kwamen we bij ons eerste hotel in Midden Engeland.
Gelukkig zijn we geen luxe paarden , maar dit hotel was echt geen succes. De details zal ik jullie nu besparen, komt later wel aan de orde.
Dinsdagochtend na een karig ontbijt gingen we weer op pad.
Via Manchester en Carlisle naar de grens met Schotland.
Een mooie pitstop in Gretna Green, waar we begroet werden door een bagpiper ( doedelzakspeler)
Gretna Green, een dorpje waar de smid bevoegd was om het huwelijk te voltrekken. Middels een klap op een aambeeld was je wettig en rechtsgeldig getrouwd.
( foto's houden jullie nog even te goed)
Inmiddels zijn we echte kilometervreters geworden. Na ontelbare miles dus , verheugden we ons enorm op het hotel en op een lekkere maaltijd en een comfortabel bed.
Echter ook dit hotel zou op een zwarte lijst geplaatst mogen worden. Vakantietesters zouden hier overuren kunnen maken.
Kortom, zeker geen aanrader

• 22 Mei 2016 - 20:25

HerniaJo :

De Hotels waren nog veel slechter als boven beschreven. De kamers waren zo vies dat je niets durfde aan te raken. Over het eten